blingbling.reismee.nl

De eerste week

Hoi allemaal.

De eerste week zit erop. Na een zwaardere start dan verwacht prima inhet fiets ritme gekomen.

Het fietsen langs de kust is leuk, het uitzicht over zee vanaf de diverse locaties verveelt nooit. Surfers, kiters, windsurfers, zeewaterwandelaars (het blijven toch af en toe typische lui die Fransen), wandelaars, mensen te paard, zeil wagentjes.....

Overzicht: Schiedam-Hellevoetsluis-Vrouwenpolder-De Haan-Loon plage-Wissant-Rue. 24:47uur en 445 km tot nu toe en dit waren de rust plaatsen.

De eerste rit vanuit Schiedam naar Hellevoetsluis, slechts 42 km was tot nu toe de zwaarste. Na ongeveer 3 maanden geen sport was er niet zoveel meer over van de conditie had ik verwacht, maar het viel toch tegen.

Gisteren ging het erg voorspoedig, zonnetje en wind in de rug. De laatste dag voor Wissant had ik wat last van mijn linker Achilles hiel. Na een weekendje rust en de lieve verzorging van Mirjam die zaterdag was overgekomen, ging alles erg lekker. Erg fijn dat mijn lief overgekomen was, Wissant is een erg leuk kust plaatsje waar het goed vertoeven is. De dame van het hotel had een mooie kamer met uitzicht op zee geregeld voor zaterdag op zondag, daar hebben we prima van genoten.

Iedereen bedankt voor de reacties, is erg leuk om te lezenen ik zet binnenkort weer een update erbij. Het is nog even wennen deze blog.

Salut de Normandie.

Reacties

Reacties

Marieke Verzijlbergh

De kust van noord Frankrijk is prachtig! En de fruits de mer heerlijk. Veel plezier!

Lucien

Geniet ervan Frnzl,
we volgen je in de diverse app groepen en uiteraard hier. Volgens mij heb je 80% van hetgeen in je mooie boek stond uiteindelijk toch niet meegenomen ;-) Uiteraard ga jij voor de bare-minimum !!
Succes bij je volgende etape.
Groet Luus

Zus

Hoi Frans, we volgen al je verhalen. Leuke plaats Wissant. Groeten van al je neefjes. Geniet ervan!

Sandra

Goed bezig, Frans! Nooit gehoord van zeewaterwandelen. Moet nog even aan het idee wennen voordat ik geïnspireerd raak. ? Plezier verder!

Mirjam

En fijn dat je er achter bent hoe je een bericht kunt toevoegen op deze website ?

RonaldK

Hoi Frans, leuke blog! Ik blijf je volgen. Veel succes en plezier de komende kilometers!

Sjouke

Schiet al lekker op zo Frans, nog ff en je bent al in Le Havre. Hoe bevalt de fiets?

Gerrit van Bodegom

Frans, toch al een behoorlijk deel in 1 week. En nou kom je in je ritme en hele interessante streken. Steun van je lief erg belangrijk. Veel energie gewenst vvor het vervolg.
Groet Tilly en Gerrit

Yoni

Mijn schoonvader heeft jou blog gelezen. Hij was onder de indruk van jou fietstoch.
Gr.
Yoni

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!