blingbling.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog van de fietstocht vanuit Schiedam langs de kust van Europa naar het zuiden!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Vanwege druk met van alles en nog wat de vertrek datum naar woensdag 13 maart verschoven (Dat het weer niet zo best is heeft er natuurlijk niets mee te maken )

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Frans

Jacqueline

Ook weer spannend Frans! Ik ga je volgen; leuk!!! X

Marjolein

Natuurlijk ga ik je volgen om het daarna aan Edwin te vertellen. Ben eigenlijk ook wel beetje erg jaloers op jou fietstrip. Gelukkig ga ik deze zomer naar Berlijn op de fiets. Niet zo ver als jij maar begin is er. Heel veel plezier en ga vooral genieten!!

Peter

Hè geen verende voorvork en 3x10?

Sandra

Bijna zover... superleuk én spannend. Heel veel plezier op deze ontdekkingstocht! X

Loes

Nou zeg! Wat een onderneming! Ik hoop het meest dat je zonder pech kunt genieten! En met droog weer kunt vertrekken! Veel plezier!

Monique

Veel plezier franzo. We gaan je volgen. X

Luus

Succes en veel plezier Frnzl ???

René

Hé Frans, je bent al op weg. Fijne tocht en ik ga je volgeen.

Michiel

Veel reis plezier! Ik ga je volgen.

Marieke Verzijlbergh

Goede reis Frans, leuk dat je een blog gaat bij houden! Kunnen we lekker mee reizen zonder zadelpijn! ?

Marjolein

Fiets je met een fietsroute boekje of zelf bepalend? Ben wel erg benieuwd namelijk.
Geniet en let op je hiel!!! Stukje fietsband of rubber in je schoen kan helpen.

Peter

Ik ga je natuurlijk met gepaste gevoelens van jaloezie volgen. Je bent echt een Held en een ware levensgenieter.
Ciao Frenzl