blingbling.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog van de fietstocht vanuit Schiedam langs de kust van Europa naar het zuiden!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Vanwege druk met van alles en nog wat de vertrek datum naar woensdag 13 maart verschoven (Dat het weer niet zo best is heeft er natuurlijk niets mee te maken )


Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Frans

Reacties

Reacties

Jacqueline

Ook weer spannend Frans! Ik ga je volgen; leuk!!! X

Marjolein

Natuurlijk ga ik je volgen om het daarna aan Edwin te vertellen. Ben eigenlijk ook wel beetje erg jaloers op jou fietstrip. Gelukkig ga ik deze zomer naar Berlijn op de fiets. Niet zo ver als jij maar begin is er. Heel veel plezier en ga vooral genieten!!

Peter

Hè geen verende voorvork en 3x10?

Sandra

Bijna zover... superleuk én spannend. Heel veel plezier op deze ontdekkingstocht! X

Loes

Nou zeg! Wat een onderneming! Ik hoop het meest dat je zonder pech kunt genieten! En met droog weer kunt vertrekken! Veel plezier!

Monique

Veel plezier franzo. We gaan je volgen. X

Luus

Succes en veel plezier Frnzl ???

René

Hé Frans, je bent al op weg. Fijne tocht en ik ga je volgeen.

Michiel

Veel reis plezier! Ik ga je volgen.

Marieke Verzijlbergh

Goede reis Frans, leuk dat je een blog gaat bij houden! Kunnen we lekker mee reizen zonder zadelpijn! ?

Marjolein

Fiets je met een fietsroute boekje of zelf bepalend? Ben wel erg benieuwd namelijk.
Geniet en let op je hiel!!! Stukje fietsband of rubber in je schoen kan helpen.

Peter

Ik ga je natuurlijk met gepaste gevoelens van jaloezie volgen. Je bent echt een Held en een ware levensgenieter.
Ciao Frenzl

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!